על הפרויקט

  • לקוח : שנדי (טמפו)
  • שם הפרויקט: אתגר האבטיחים – משחק אינטראקטיב
  • במסגרת: McCann
  • אונליין: כאן

מיניסייט שהיווה חלק ממהלך פרסומי להשקה מחודשת של המותג שנדי; משחק בו הושמעו לגולשים סאונדים של אבטיחים שהוקלטו באולפן וניתנה להם אפשרות להצביע עבור כל סאונד האם האבטיח מוכן או לא. מי שניחש נכונה קיבל קופון הנחה לרכישת המוצר. שוחקו מעל ל-57,000 משחקים והונפקו מעל 24,000 קופונים. זמן השהיה הממוצע במיניסייט עמד על 2:41 שניות.

אנחנו פה. דברו איתנו עכשיו